Zondag weer tv-mis vanuit Waubach

Geplaatst op: 16-07-2024

Komende zondag – 24 maart – wordt de televisie-mis van de KRO voor de tweede keer vanuit de Sint-Josephkerk in Landgraaf uitgezonden. Gevierd wordt dan de liturgie van de derde zondag van de 40-dagentijd. De rechtstreekse uitzending is vanaf 10.30 uur te zien op NPO2. De muziek in deze viering wordt verzorgd door het gemengd koor Sint Gregorius uit de buurparochie van Nieuwenhagerheide.

Geloofsgesprek Herman Kaiser
Voorafgaand aan de mis is vanaf 10.15 uur op NPO2 het programma Het Geloofsgesprek te zien. Daarin praat Leo Fijen deze keer met oud-burgemeester Herman Kaiser. Hij publiceerde eind vorig jaar het boek ‘In waarde verbonden’ over de gezamenlijke waarden die de samenleving dragen. Daarnaast is hij voorzitter van de stichting 800 jaar Munsterkerk en voorzitter van het comité 75 jaar bevrijding in Limburg.

De overige tv-missen die vanuit Landgraaf-Waubach worden uitgezonden zijn op 26 mei, 7 juli, 25 augustus, 20 oktober en 22 december.