Bisschop doet zondag ‘digitale’ mis in Heerlen

Geplaatst op: 17-04-2020

Op uitnodiging van deken Hans Bouman is bisschop Harrie Smeets zondag 19 april te gast in de Pancratiuskerk in Heerlen. De bisschop gaat dan voor in de eucharistieviering van Beloken Pasen. De mis begint om 10.00 uur. De viering is vanwege corona niet toegankelijk, maar wel via diverse digitale kanalen te volgen.

De mis wordt onder meer uitgezonden door RTV Parkstad. Dat wil zeggen dat de viering in alle gemeentes van de regio Parkstad te volgen is op Ziggo Kanaal 40. De mis is ook live te volgen via de website kerkdienstgemist.nl, via de facebookpagina van deken Bouman en op youtube. Zie hieronder voor de links naar de betreffende kanalen.

Volg de viering vanuit de Pancratiuskerk op

Ook vanuit tal van andere kerken in Limburg worden eucharistievieringen en gebedsdiensten uitgezonden. Kijk op de website van het bisdom voor een overzicht