Maandag 30 september

Connect-in-Him-groep Baarlo

Maandelijkse bijeenkomst van de bijbelgespreksgroep Connect-in-Him in de parochie van Baarlo.

Wat doen we in de Connect-in-Him groep?
Samen praten en delen over ons geloof, bijbel lezen, workshops, gebed en nog veel meer, zolang het maar met de opbouw van ons christelijk geloof te maken heeft.

Doel:
zich bewust worden van de eigen persoonlijke christelijke spiritualiteit, hoe te groeien hierin en het geleerde op een praktische manier te gebruiken in het dagelijkse leven. Spelenderwijs ga je ontdekken wat jouw specifieke geestelijke gaven zijn en hoe deze te gebruiken in het Koninkrijk van God. Enkele geestelijke gaven zoals in de bijbel genoemd: profetie, woord van kennis, gebed, geloof, onderscheiding der geesten, spreken in tongen, leidinggeven. Als leidraad gebruiken we de Bijbel als Gods Woord.

Dag en Tijd:
Bij de vorming van nieuwe Connect-in-Him groepen wordt zo veel mogelijk rekening gehouden met de wensen van de aankomende deelnemers wat betreft dag, dagdeel en tijdstip. Tijdsduur: 2 uur per bijeenkomst met uitloop van een kwartier.

Plaats:
In overleg; of kerkzaaltje, huisgroep of anders.

Voor wie:
Voor iedereen die serieus bezig wilt zijn met het christelijke geloof en het geleerde op een praktische manier wilt gebruiken in het Koninkrijk van God en het dagelijkse leven. Je mag van een andere parochie zijn.

Altijd meenemen:
Je bijbel en schrijfmateriaal.

De bijeenkomsten zijn altijd anders en ontspannen. De groepsleden zijn mannen en vrouwen van alle leeftijden. We waken ervoor om een groep niet groter te laten worden dan 10 personen. Koffie/thee/koekje aanwezig. Mogelijkheid tot vrijwillige bijdrage om de kosten van de avond te dekken. De laatste bijeenkomst van het jaar staat altijd in het teken van de "Parochiële Bijbelquiz". Deze avond is open voor zoveel mogelijk mensen.

Aanmelden en meer info:
077-7501637 of 06-37434341