Katholiekleven.nl schenkt parochies 50.000 magazines

Geplaatst op: 15-11-2019

Het videokanaal Katholiekleven.nl heeft een magazine gemaakt dat dit najaar in alle parochies van Nederland wordt verspreid. Het blad is een cadeautje van de Nederlandse bisschoppen aan de gelovigen. Tijdens de vergadering van de bisschoppenconferentie op dinsdag 12 november werd het eerste exemplaar van het blad uitgereikt door bisschop Liesen aan enkele parochievrijwilligers.

De bisschoppen zijn het videokanaal in 2016 gestart om mensen via internet en YouTube te bereiken en zo op een nieuwe manier te communiceren. Dat is ook de bedoeling van het blad. Het wil mensen inspireren met aansprekende geloofsverhalen en het videokanaal katholiekleven.nl verder bekend maken. Een van de artikelen in het blad is een interview met televisiepresentator Leo Fijen. Hij sprak de afgelopen jaren met vele katholieken over hun geloof. Katholiekleven.nl sprak met hem over zijn eigen geloof, hoop en liefde.

Naar katholiekleven.nl >>