Kerstvieringen met bisschop Smeets

Geplaatst op: 21-12-2020

Vanwege de coronamaatregelen kunnen er op kerstavond géén nachtmissen met kerkgangers plaatsvinden. Wel kunnen priesters in besloten kring de nachtmis opdragen en die via internet of regionale en lokale tv-zenders laten uitzenden.

Venlo
Bisschop Smeets draagt op Kerstavond twee nachtmissen op, die allebei op televisie worden uitgezonden. Om 18.30 uur draagt de bisschop de nachtmis op in de Sint-Martinusbasiliek in Venlo. Deze is op dat moment live te zien bij Omroep Venlo (te zien in grote delen van Noord- en Midden-Limburg) en wordt later op de avond om 23.00 uur voor heel Limburg uitgezonden bij L1.

Maastricht
Om 21.30 uur is bisschop Smeets te gast in de Sint-Servaasbasiliek. Die viering wordt live uitgezonden bij RTV-Maastricht, dat in een groot deel van Zuid-Limburg te ontvangen is.

Kathedraal
Op Eerste Kerstdag viert de bisschop eucharistie in de Sint-Christoffelkathedraal in Roermond. Deze viering begint om 11.30 uur en is te volgen via de internetsite van Delta Limburg

Zoek uw eigen parochie
Wilt u liever de mis in uw eigen parochiekerk volgen? Kijk dan op de website van parochie hoe laat er een viering is en of deze gestreamd/uitgezonden wordt. Weet u niet precies bij welke parochie u hoort? Zoek dan uw parochie op zoekparochie.nl