Lezing Academie Rolduc afgelast

Geplaatst op: 15-10-2020

‘Hoe tijden veranderen’ heette de lezing die docent filosofie dr. Detlef Rohling op 27 oktober in het kader van Academie Rolduc in Sevenum zou houden. Het gelijk van die stelling is direct bewezen, want vanwege de nieuwe coronamaatregelen is besloten de lezing af te gelasten.

Het zou de eerste avond van Academie Rolduc in de nieuwe opzet zijn, waarbij er ook lezingen buiten Rolduc worden aangeboden. Gepland was het parochiehuis in Sevenum, maar dat gaat dus helaas niet door. De lezing over hetzelfde thema staat dit seizoen nog een keer gepland voor 27 mei. Hopelijk zijn de omstandigheden dan anders.

De volgende activiteit in het kader van Academie Rolduc is voorzien voor 20 november. Gepland staat een lezing over de Oosterse Kerken. Of deze door kan gaan, is op dit moment nog niet bekend. Meer informatie daarover volgt later.

Academie Rolduc is een lezingenreeks van het grootseminarie en theologisch instituut Rolduc. Elke maand is er een andere spreker over een religieus of maatschappelijk thema.

Bekijk het volledige jaarprogramma van Academie Rolduc