Najaarsuitgave De Sleutel verschenen

Geplaatst op: 23-09-2021

“Van geven word je rijk.” Dat zegt parochievrijwilligster Marijcke Beckers uit Voerendaal in de nieuwe uitgave van het bisdomblad De Sleutel, dat dit weekeinde verschijnt. Duizendpoot Beckers vertelt hoe ze onder andere armlastige gezinnen probeert te helpen.

Verder in De Sleutel aandacht voor het 100-jarig bestaan van de bedevaarten naar Lourdes én het 100-jarig bestaan van het Legioen van Maria. Rector Lambert Hendriks gaat in op de Nederlandse vertaling van de Pastorale Regel, waarvan binnen enkele maande een tweedruk is verschenen. En de pastoors van Valkenburg en Noorbeek vertellen hoe het met hun kerken gaat na het water en het vuur. Deze keer in het kwartaalmagazine natuurlijk ook de vaste rubrieken Selfie met Maria, de column van bisschop Smeets over Sint-Jozef en Kunstwerk onder de loep.

Vraag een gratis proefnummer van De Sleutel of neem direct een abonnement. Voor maar €29 valt De Sleutel vier keer per jaar bij u in de bus.

Vraag proefnumer of abonnemennt aan