Ondersteun opleiding van nieuwe priesters

Geplaatst op: 23-05-2024

Dit weekeinde wordt Jean Leonard Ratokiniaina in de kathedraal in Roermond tot priester gewijd. Hij heeft zijn opleiding in Limburg kunnen volgen dankzij de financiële bijdrage van veel gulle gevers. Vindt u het ook belangrijk dat er nieuwe priesters opgeleid kunnen worden? Word dan donateur van de Paredisstichting.

Jean Leonard Ratokiniaina is de derde nieuwe priester voor het bisdom Roermond van dit jaar. Eerder werden Jins James en Sheril Dhason in hun thuisbisdommen in India tot priester gewijd. Alle drie werken ze in Limburgse parochies. Ook in de toekomst heeft ons bisdom priesters nodig.

De Paredisstichting maakt al bijna 50 jaar de opleiding aan het grootseminarie Rolduc financieel mogelijk. Daarbij is uw steun onmisbaar. Geeft u om de toekomst van de Kerk? Geef dan aan de Paredis Stichting. Maak uw gift over op NL77 INGB 0002 8183 27 of NL95 ABNA 0481 9602 28 t.n.v. Paredis Stichting.

De stichting is ANBI-erkend. Giften zijn fiscaal aftrekbaar. Wilt u de Paredis Stichting opnemen in uw testament? Neem dan contact op via of bel 06-53841867. Meer info: www.paredis.nl