Voorjaarsuitgave De Sleutel verschijnt

Geplaatst op: 14-03-2024

Wat is bidden? Die vraag staat in dit ‘jaar van gebed’ centraal in de nieuwe uitgave van het bisdomblad De Sleutel, die komende week verschijnt.

Verder een uitgebreid interview met Mgr. Everard de Jong die dit voorjaar viert dat hij 25 geleden tot bisschop werd gewijd. Een reportage over de enige Nederlandse klokkengieterij in het Brabantse Asten. En in de rubriek ‘Kerk in uitvoering’ een uitgebreid gesprek over de solidariteitsmaaltijd in de parochiefederatie Kana van Haelen, Horn en omstreken. Ook blikken we in De Sleutel nog een keer terug op de uitvaart van Mgr Harrie Smeets afgelopen januari.

Natuurlijk zijn er de vaste rubrieken en rector Lambert Hendriks bespreekt de nieuwe uitgave van de Catechismus van de Katholieke Kerk, die onlangs verscheen. En we blikken even vooruit naar de komst van de relieken van Bernadette naar Nederland. Dit en nog veel meer in de nieuwe uitgave van De Sleutel. Het magazine over geloof en leven in Limburg verschijnt viermaal per jaar. Een abonnement kost €29.