Zomereditie De Sleutel is uit

Geplaatst op: 08-06-2023

De zomereditie van De Sleutel is uit! In dit kleurrijke magazine over geloof en leven vertelt Michèlle Boessen hoe zij gelovige vrouwen bij elkaar wil brengen. Verder een vooruitblik op de Wereldjongerendagen die deze zomer in Lissabon worden gehouden. Herman Kaiser legt uit wat hem boeit Augustinus en de katholieke Sociale Leer. Een reportage over Tongeren, het pareltje dat om de hoek ligt en waar deze zomer de Kroningsfeesten worden gehouden. En zuster Margret vertelt hoe de ‘Kleine Zusters’ van Heerlen het motto van hun stichter hooghouden: helpen waar niemand helpt. Dit en nog veel meer in het zomernummer van magazine De Sleutel.

De Sleutel verschijnt nu elk kwartaal als een aantrekkelijk magazine met verhalen en foto’s voor iedereen die net iets meer wil weten over kerk en geloof in Limburg. Een jaarabonnement op De Sleutel kost € 29,-. Het magazine valt dan elk kwartaal in de bus en alle lezers ontvangen gratis elke week de digitale nieuwsbrief van het bisdom.

Word abonnee