Zondag TV-mis vanuit Waubach

Geplaatst op: 09-07-2020

De wekelijkse televisiemis van de KRO komt zondag 12 juli weer vanuit de Sint-Jozefkerk in Landgraaf-Waubach.

De viering krijgt enkele bijzondere accenten, zo kondigt pastoor Harry Notermans aan. Er is een groen accent vanwege de afsluiting van de Michacursus, die een groep parochianen heeft gevolgd. Hierin wordt bijzonder stilgestaan bij christen-zijn in de praktijk, langs de weg van gerechtigheid, respect voor iedere mens en eerbied voor de schepping. Tevens is er een zwart accent in het kader van de nationale dag tegen racisme, die de Nederlandse Publieke Omroep op zondag 12 juli houdt tegen de achtergrond van Black lives matter. De eucharistieviering is zondag om 10.00 uur rechtstreeks te zie op NP02.

website eucharistievieringen KRO