Zondagsvieringen in Caroluskapel gaan voorlopig door

Geplaatst op: 04-01-2021

De eucharistieviering op zondagochtend in de Caroluskapel in Roermond gaan voorlopig door. Zeker zolang er maar 30 mensen bij een viering mogen zijn, is dit een extra mogelijkheid voor parochianen in Roermond en omgeving om op zondag een eucharistieviering bij te wonen.

De Caroluskapel is geen parochiekerk, maar onderdeel van het kantoor van het bisdom aan de Swalmerstraat in Roermond. Vanaf de eerste zondag van de Advent heeft bisschop Harrie Smeets elke zondagochtend een eucharistieviering in deze kapel opgedragen. Inmiddels is er een kleine groep vaste bezoekers ontstaan. De komende weken/maanden blijft de mogelijkheid bestaan om aan deze viering deel te nemen. De viering is een aanvulling op het aanbod aan vieringen in de binnenstad van Roermond.

De eucharistieviering in de Caroluskapel begint op zondagmorgen om 9.30 uur. De Caroluskapel ligt aan de Swalmerstraat 100 in Roermond. Er is gratis parkeergelegenheid aanwezig. Vooraf aanmelden is noodzakelijk. Dit kan telefonisch van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur via de receptie van het bisdom: 0475 – 386888.