Benoemingen februari 2019

Geplaatst op: 16-07-2024

Bisschop Harrie Smeets heeft de volgende personen in het bisdom een nieuwe benoeming gegeven of eervol ontslag verleend.

Dekenaat Schinnen

De zeereerwaarde heer Wim Jacobs heeft met ingang van 9 februari eervol ontslag gekregen als pastoor van de parochies H. Lambertus in Bingelrade, H. Gertrudis in Jabeek en Onze-Lieve-Vrouw Onbevlekt Ontvangen in Amstenrade. Pastoor Jacobs is met emeritaat gegaan.

Met ingang van 9 februari is de hoogeerwaarde heer Wilbert van Rens benoemd tot administrator (waarnemend pastoor) van de parochies H. Lambertus in Bingelrade, H. Gertrudis in Jabeek en Onze-Lieve-Vrouw Onbevlekt Ontvangen in Amstenrade. Deken Van Rens behoudt daarnaast zijn overige functies, onder meer als pastoor-deken van Sittard.