Parochie Simpelveld deel dvd’s uit van eigen Passion

Geplaatst op: 05-04-2020

“The Passion Simpelveld 2018” stelt gratis 25 dvd’s ter beschikking voor zorgcentra in Limburg, zodat zij samen met hun bewoners in de komende Goede Week of met Pasen kunnen kijken naar het Paasverhaal van Jezus. Dat laat pastoor René Pisters van Simpelveld op zijn facebookpagina weten.

In 2018 werd door inwoners van Simpelveld, Bocholtz en Ubachsberg een eigen versie van The Passion uitgevoerd. De vijf uitvoeringen op het plein voor de kerk van Simpelveld waren een groot succes en binnen een mum van tijd uitverkocht. Tweeduizend mensen kwamen dit unieke evenement meebeleven.

De dvd duurt twee uur en wordt gratis toegezonden aan zorgcentra in Limburg. Zij kunnen een mail sturen naar parochiekantoor@parochiesimpelveld.nl met vermelding van naam en adres van de instelling.