Secretaris/secretaresse

Geplaatst op: 06-05-2024

De Dienst Economie en Bouwzaken van het Bisdom Roermond verricht dienstverlenende en adviserende werkzaamheden aan parochies en verbonden instellingen op onder meer bouwkundig, financieel-economisch en juridisch terrein en is ook verantwoordelijk voor het informatie- en archiefbeheer. Binnen de dienst is de functie vacant van:

Secretaris / Secretaresse

Profiel
U heeft een afgeronde secretariële opleiding op (tenminste) mbo-4 niveau en u beschikt over enkele jaren relevante werkervaring bij voorkeur opgedaan in een klantgerichte werkomgeving . U bent vertrouwd met zaakgericht werken, beschikt over een proactieve houding en kunt zelfstandig opereren. Verder bent u flexibel en gaat u  discreet om met de informatie waarmee u werkt.  Daarnaast bent u vertrouwd te werken met geautomatiseerde informatiesystemen, waarbij - naast ms-office - kennis en ervaring met een relatiebeheerprogramma zoals bij voorkeur Procurios een pré is. Vanzelfsprekend beschikt u over uitstekende contactuele eigenschappen. U bent positief kerkelijk betrokken (Rooms Katholiek).

Takenpakket

De secretaris/secretaresse wordt belast met de volgende werkzaamheden:

• secretariële ondersteuning van het hoofd en de medewerkers van de dienst Economie en Bouwzaken;
  • voorbereiden en organiseren van vergaderingen en andere bijeenkomsten;
  • notuleren van vergaderingen en afhandelen van zaken die hieruit voortvloeien;
  • verzorgen van correspondentie;
  • agendabeheer;
  • via e-mail en telefonisch (deels ook inhoudelijk) behandelen van inkomende vragen;
  • stand-in van de receptioniste.

De functie is voor 32 uur per week.

Bezoldiging is marktconform en overeenkomstig met opleiding en ervaring.

Heeft u interesse om invulling te geven aan deze vacature stuur dan uw motivatiebrief en c.v. naar het Bisdom Roermond t.a.v. de heer drs. G Moonen RC, Hoofd Interne Zaken Postbus 470 6040 AL Roermond of per e-mail naar g.moonen@bisdom-roermond.nl onder vermelding van ‘vacature secretaresse’. Voor nadere informatie kunt u telefonisch contact opnemen de heer Moonen via tel. 0475-386772 of via hogervermeld e-mailadres